Команда інтернет-магазину OnlyDress приділяє велику увагу якості сервісу в нашому магазині.

Кожне замовлення перевіряється перед відправкою покупцеві. Однак все ж рідко може виникнути помилка в замовленні.

У разі виробничого браку проводиться заміна на такий самий товар без браку.

Обмін товару:

Обмін товару, виготовленого на замовлення, можливий у разі, якщо замовлений товар має виробничий брак;

У такому разі вам необхідно звернутися до менеджера магазину поштою info@onlydress.com.ua і надати такі дані:

- номер замовлення або прізвище покупця;

- акт огляду від компанії перевізника з описом дефекту (у разі виробничого браку);

- фото товару, на якому має бути чітко видно виробничий брак;

Після цього менеджер погоджує з покупцем строки та порядок обміну товару. Товар для обміну повинен бути без слідів зносу, мати бірку та оригінальну упаковку.

Повернення товару:

Оскільки всі сукні в нашому магазині відшиваються на замовлення (тобто фактично є товаром, виготовленим на замовлення клієнта), повернення на помилково замовлений або товар, що не підійшов за розміром, немає.

Велике прохання уважно обирайте розмір і уточнюйте всі деталі товару, що вас цікавлять (колір, довжина, візерунок гіпюру, вид тканини) до пошиття замовлення! Візерунок гіпюру може незначно відрізнятися залежно від партії тканини.  

Як правильно підібрати розмір сукні ви можете прочитати тут.

Магазин не несе відповідальності за обставини непереборної сили (несприятливі погодні умови, позапланові відключення електроенергії, політичні та економічні події тощо). У разі, якщо такі обставини перешкоджають своєчасному виготовленню або відправленню замовлення, терміни виконання замовлення зсуваються.  

Допустимі розбіжності в довжині сукні +/- 2%.

У таблиці розмірів вказані параметри фігури, на яку підійде розмір, а не самої сукні. Всі сукні проектуються конструкторами одягу і шиються з урахуванням властивостей того матеріалу, з якого виготовляється річ.

Вдалих вам покупок!